רוצים לדבר? אנחנו כאן





captcha

 הנני מאשר/ת קבלת ניוזלטרים ודיוורים

המדריך העדכני שיסייע לכם להכיר את כל סודות קידום אתרים בגוגל

המדריך העדכני שיסייע לכם להכיר את כל סודות קידום אתרים בגוגל

21 מרץ המדריך העדכני שיסייע לכם להכיר את כל סודות קידום אתרים בגוגל

אף על פי שקידום אתרים נחשב לעבודה סיזיפית יחסית בעולם השיווק הדיגיטלי, הוא מכיל יתרון בולט, הוא תמיד משאיר אותי עם היד על הדופק. ומאחר והמקצועיות שלי חשובה לי יותר מכל, אני תמיד שמח ללמוד דברים חדשים ולהתעדכן בכל דבר חדש בענף, וזה בדיוק מה ש- SEO "מאלץ" אותי לעשות, ורק ככה אני מצליח להגיע אל סודות קידום אתרים, שמעטים מכירים.

מאת: רועי בן ארי

רוצה לקדם את העסק? הכר את סודות קידום אתרים לשנת 2019

בדומה לשנה הקודמת, גם בשנת 2019 אופטימיזציה של תוכן היא עיקר הדברים, ועל מנת להשיג תוצאות קידום טובות יותר, אתה חייב להבין את האופן, שבו אנשים משתמשים ברשת ובמנוע החיפוש של גוגל, וליצור תוכן משמעותי, שמשפיע באופן חיובי על חוויית המשתמש.

אופטימיזציה לנייד

גוגל לא העלימה עין מצמיחתה של תעשיית הסלולר, וגילגלה את האינדקס הראשון לנייד ברבעון הראשון של 2018 לאחר שנה וחצי של ניסויים, מה שמצביע על כך שגוגל משתמשת כעת יותר ויותר בגרסאות המותאמות לנייד במערכות הסריקה ובדירוגים. לכן בשנת 2019 קידום אתרים לעסקים חייב לשים דגש רב על התאמת הדפים לסורקים ניידים, ולבחון את תוכן הדפים במספר מכשירים שונים על מנת לזהות בעיות כגון מהירות וביצועים, שעלולים לגרום לשיעורי יציאה גבוהים מהדף.

אופטימיזציה של תוכן באמצעות נתונים מובנים

התוצאות המופיעות במנוע החיפוש נשלטות על ידי סכימה, שבנויה מקטעי מידע, המסייעים לגוגל להבין מה מכיל התוכן של דף האינטרנט. קטעי המידע האלו הם הנתונים המובנים, שמסייעים בסיווג הדף, וכשהם נעשים בצורה נכונה, זה משפר את נראות האתר וחשיפותיו. במילים אחרות, הנתונים המובנים, שכוללים את שם העסק, פרטי הקשר, השירותים והמוצרים שהוא מציע, הכתובת או המיקום ועוד, מספרים לגוגל מי אתה, מה אתה עושה, ומדוע האתר שלך צריך להופיע תחת חיפוש כזה או אחר. בהיעדר מידע או באספקת מידע שגוי או לא מדוייק, גוגל מזהה את הנתונים המובנים כלא תואמים, וזה משפיע לרעה על דירוג האתר שלך.

הרלוונטיות בחיפוש

המשתמשים מחפשים 3 דברים עיקריים: מידע, מוצר או שירות. קידום במנועי חיפוש בשנת 2019 חייב לקלוע לכוונת המשתמש, ולכן התוכן שבאתר חייב להיות איכותי, אך יותר מזה, רלוונטי.

תוכן ונגישות

כשהנתונים המובנים ממלאים תפקיד חשוב כל כך בקידום האתר וגוגל שמה את הדגש על חוויית המשתמש, חשוב עוד יותר להכניס תוכן וסגנון כתיבה, שיקלו על גוגל לזהות את משמעות ההקשר של השאילתה שהמשתמש הקיש.

בשנת 2019 מדיה עשירה בסרטונים, תמונות וקטעי וידאו תשפר את המעורבות המקוונת, אך היא חייבת להתלוות לתוכן איכותי ומקורי.

נמצא שלאחד מכל 10 אמריקנים יש מוגבלות, שמשפיעה באופן ישיר על השימוש במחשב. אומנם אנחנו לא באמריקה, אך גם אם האתר שלך לא מכוון לקהל בינלאומי, נגישות האתר תביא לשיפור הדירוג ואסור לך להתעלם מכך.

שינויים בלתי פוסקים

שיווק באינטרנט לעסקים – הוא תחום שתמיד עובר שינויים ותמורות, ודורש בקיאות רבה בנבכי הרשת, וכשמדברים על תחום ה – SEO השינוי הוא הדבר הכי בטוח, מכיוון שאופן החיפוש של המשתמשים משתנה ללא הרף, מה שהופך את ההבנה, באשר למה אנשים חושבים, וכיצד הם פועלים בזירה הדיגיטלית לתחום שכל חברה לקידום אתרים בגוגל חייבת להתמחות בו, ולעיתים עובדה זו יוצרת את כל ההבדל שבין קידום שעשוי לעבוד לזמן מה במקרה הטוב, לקידום שקולע ישירות במטרה ומגיע למיקומים הגבוהים במנוע החיפוש.

תפריט