רוצים לדבר? אנחנו כאן





 

איך לפרסם בגוגל – תהליך העבודה איתנו

אפיון הקמפיין והגדרת המטרות

מנהלי הקמפיינים שלנו יצרו עימך קשר כדי להכיר וללמוד ממך כמה שיותר על העסק שלך, הגדרת קהלי יעד, יעדי הצלחה מוגדרים למסע הפרסום, ובגדול, נבין מה יגרום לך להיות מפרסם מאושר ומעושר בעל מסע פירסום יעיל ורווחי.

ניתוח ביטויי המפתח והמתחרים

כדי לעמוד ביעדים שקבענו, נבחן בקפידה כל ביטוי וביטוי רלוונטי למסע הפרסום האינטרנטי שלך , נבדוק מה המתחרים שלך מציעים ומה אסטרטגיית השיווק שלהם כדי להתבלט ולהשיג לקוחות וכן נקבע את מסגרת התקציב לכל תחום פרסום ולכל מילה ומילה בהתאם לאפקטיביות שלה, לרלוונטיות שלה ולעלות המומלצת.

searchengine
searchengine2

ניסוח המודעות ובחינת המסרים

שילוב של שתי הפעולות: ניסוח המודעות ובחינת המסרים, יצרו מודעות אטרקטיביות התאומות את מילות המפתח ויגרמו לתנועה מקסימלית אל דף הנחיתה שלך. במידת הצורך, ייבחנו מספר מסרים במודעות מקבילות כדי לבדוק מה "עובד" טוב יותר על קהל היעד וגורם לו להקליק על המודעות.

ניהול הקמפיין ואופטימיזציה

לאחר העלאת הקמפיין לאוויר, מתחילה העבודה האמיתית בניהול הקמפיין באופן שוטף וצמוד , בחינה וניסוי של אסטרטגיות שתכננו מראש או שגילינו במהלך הקמפיין. ביצוע אופטימיזציות מסוגים שונים לשם ייעול ולשיפור בביצועי הקמפיין בהתאם ליעדים שקבענו איתך מראש. אנו נדאג לעדכן אותך באופן שוטף בביצועים, ניתן לך המלצות לשיפור הפרסום ונציע אפיקי פרסום נוספים ומתקדמים שיגדילו לך את הרווח על ההשקעה שלך בפרסום !

תפריט