פרסום בפייסבוק

  1. ראשי
  2. פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק - זה לא קמפיין שלם בלי הגברת הזקנה של עולם הסושיאל

בפייסבוק יש יותר מ-4 מיליון ישראלים פעילים.
האם העסק שלך יכול להרשות לעצמו לפספס קהל-יעד בגודל כזה?

פייסבוק משמשת כפלטפורמת פרסום מובילה בשוק המקומי, המאפשרת להגיע לכל סוגי הלקוחות במחשב ובמובייל.
כאשר פרסום בפייסבוק נעשה בצורה נכונה, והמודעות משלבות קריאיטיב ויזואלי נכון ומטורגטות כהלכה,
הן פועלות טוב יותר, ואתם זוכים ללקוחות פוטנציאליים ומעורבים יותר, באופן משמעותי.

מה אנחנו מציעים

מחקר שוק ואיתור קהלים
דפים, קבוצות ותחומי עניין רלוונטיים, שבהם ניתן למצוא קהל רלוונטי.

הקמת קמפיינים ממומנים
מפיתוח קריאיטיב, עיצוב גרפי של מודעות ועד ניתוח סטטיסטי מתקדם.

אופטימיזציה של קמפיינים
ניתוח נתוני ביצוע, AB TESTING לזיהוי המודעות הכי יעילות ועוד.

החוכמה הגדולה של פרסום בפייסבוק היא לדעת למקד את המודעות לקהל הנכון, בזמן הנכון. מכיוון שאנשים נכנסים לפייסבוק בעיקר בשביל החוויה, זה בדיוק מה שצריך לתת להם. באמצעות משיכת תשומת הלב של המשתמשים, ניתן "לשאוב" אותם אל התהליך השיווקי שלך.

בעוד שבעבר מודעות פייסבוק צצו בעיקר בשולי הפיד, כיום הן עברו באופן כמעט בלעדי אל תוך הפיד. באופן כזה נוצרה שיטת פרסום מתוחכמת מאוד, שכלל אינה דורשת פעולה אקטיבית של המשתמש (כלומר חיפוש הכולל כוונה כלשהי).

הפעילות היומיומית שלנו בפייסבוק משמשת לחזות את צעדינו, ולתת לנו ניוזפיד מותאם-אישית שבין היתר יוביל גם להמרה(ליד, רכישה ועוד).

כמו כן, מאז שפייסבוק רכשה עוד כמה פלטפורמות ידועות נוספות – כגון אינסטגרם, וואטסאפ ואחרות – אפשרויות המיקוד משתפרות והולכות. פייסבוק "מאזינה" לכל פעולה של משתמשיה, בכל הפלטפורמות שבבעלותה, ומשתמשת במידע כדי לספק להם את התוכן הכי נכון שיגיע לכדי המרה בסופו של דבר.

הגיע הזמן להצמיח את העסק שלך

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.

איך זה עובד

איך עושים קידום בפייסבוק ביעילות? ממקדים מודעות

מיקוד מבוסס מיקום

מספקים שירות ללקוחות באזורים מסוימים? הגיעו ללקוחותיכם לפי המיקום, או הקהילה הרלוונטית לכם, ותוכלו למקד את המודעות לאזורים אלו, בלבד.

מיקוד מבוסס דמוגרפיה

הקהל שלכם שייך לקבוצה דמוגרפית מסוימת? בחרו את הקהל בהתבסס על נתונים כגון מין, גיל, השכלה, מצב זוגיות ועוד מגוון נתונים דמוגרפיים.

מיקוד מבוסס עניין

נושא המודעה שלכם רלוונטי לבעלי תחום עניין ספציפי? מקדו את המודעות לקהל הרלוונטי לתחום, לפי תחומי העניין שלהם, תחביביהם ודפים שאהבו.

מיקוד מבוסס רשימות

יש לכם רשימות מיילים של לקוחות, או מאגר שרכשתם? כיום באפשרותכם להשתמש במערכת של פייסבוק ולמקד את המודעות לאנשים החברים ברשימה.

מיקוד מבוסס קבוצות

אנו משתמשים במערכת חיצונית מתקדמת המאפשרת לנו למקד את קמפיין המודעות שלכם, כך שיפנה לקבוצות ספציפיות שאנשים פותחים בפייסבוק.

מאמרים בנושא פרסום פייסבוק

כך תהיו חברים של אלגוריתם האינסטגרם

בואו נדבר על האינסטה, אינסטוש או איך שלא תרצו לקרוא לפלטפורמה… כל מי שמנהל עמודי אינסטגרם, נתקל לא פעם בחוסר היגיון בכל הנוגע לירידת האינגייג'מנט (מעורבות) בפוסטים האחרונים שהעלה. הנאשם…
קרא עוד

ראו גם:

תפריט
נגישות