רוצים לדבר? אנחנו כאן





 

פרסום בגוגל

SEM – קידום ממומן בתוצאות חיפוש

החזרי ההשקעה הגבוהים במיוחד של לקוחותינו והשיפור הניכר בתוצאות העסקיות שלהם – הם תוצאה של עבודת אנשי המקצוע המעולים שלנו, המשתמשים בכלים היעילים ביותר ב-Google

פרסום ממומן בגוגל

פרסום בגוגל הוא הדרך האפקטיבית ביותר לחשיפה ולמציאת לקוחות חדשים. הגולשים נחשפים למודעות הרלוונטיות למידע אותו הם מחפשים ביוזמתם. על כן – אתרכם, מושקע ככל שיהיה, כלל לא אפקטיבי אם אינו נגיש ובולט בתוצאות החיפוש בגוגל.

 

פרסום ממומן בגוגל מעניק לבעלי עסקים אפשרות להופיע בקישורים הממומנים בתוצאות החיפוש של גוגל ובאתרי תוכן שותפים, באמצעות מנגנון תשלום עבור הקלקה (PPC). כלומר, המפרסם משלם רק עבור כניסות גולשים, בפועל, לאתרו.

 

הפרסום בגוגל דינמי והתקציב משתנה בהתאם לבחירת הלקוח. המעקב אחר תוצאות הפרסום הינו נגיש ומדיד באופן שוטף.

כיצד גוגל מחליט אילו מודעות יופיעו במיקומים הראשונים?

מיקום המודעות במנוע החיפוש של גוגל נקבע על פי שני גורמים:
ציון האיכות של המודעה x העלות המקסימלית לקליק אותה מציע המפרסם.

 

העלות הממוצעת לקליק נקבעת בהתאם לרמת התחרות והביקוש שיש מצד מפרסמים אחרים עבור אותה 'מילת מפתח'.

 

ציון האיכות נקבע בהתאם למידת הרלוונטיות של 'מילות המפתח', אחוז ההקלקות של הגולשים על המודעה ומידת הרלוונטיות של האתר למודעה.

 

ככל שציון האיכות גבוה יותר, כך העלות הממוצעת לקליק תהיה נמוכה יותר ומיקומכם בתוצאות החיפוש יהיה גבוה יותר.

 

מה ההבדל בין פרסום ממומן לקידום אורגני?

 

בפרסום ממומן (SEM) ניתן לקבל חשיפה מיידית מרגע שהקמפיין עולה לאוויר, וכן לשלוט נקודתית על התקציבים השונים (תקציב ליום, עלות לקליק וכו'). בקידום אורגני (SEO), לעומת זאת, מדובר בעבודה לטווח ארוך בתקציב קבוע, ואת התוצאות רואים רק לאחר זמן מה. אם קידום ממומן הוא הפרסום באינטרנט, קידום אתרים אורגני הוא יחסי הציבור באינטרנט.

 

כל אחד מהתחומים פועל לפי חוקים משלו, ויש להכיר אותם היטב כדי לנווט את העסק להצלחה הרצויה. כדי לקבל את מקסימום התועלת והתוצאות, רצוי לשלב בין שני התחומים כבר מההתחלה – להעלות קמפיין ממומן שייתן לעסק את החשיפה ואת הלידים מיידית, ובמקביל להתחיל עם קמפיין קידום אורגני שיחזק את המותג וישפר את נראות האתר בתוצאות החיפוש.

איך לפרסם בגוגל – תהליך העבודה איתנו

קידום ממומן בגוגל
ניתוח ביטויי המפתח והמתחרים

כדי לעמוד ביעדים שקבענו, נבחן בקפידה כל ביטוי וביטוי רלוונטי למסע הפרסום האינטרנטי שלך , נבדוק מה המתחרים שלך מציעים ומה אסטרטגיית השיווק שלהם כדי להתבלט ולהשיג לקוחות וכן נקבע את מסגרת התקציב לכל תחום פרסום ולכל מילה ומילה בהתאם לאפקטיביות שלה, לרלוונטיות שלה ולעלות המומלצת.

ניהול הקמפיין ואופטימיזציה

לאחר העלאת הקמפיין לאוויר, מתחילה העבודה האמיתית בניהול הקמפיין באופן שוטף וצמוד , בחינה וניסוי של אסטרטגיות שתכננו מראש או שגילינו במהלך הקמפיין. ביצוע אופטימיזציות מסוגים שונים לשם ייעול ולשיפור בביצועי הקמפיין בהתאם ליעדים שקבענו איתך מראש. אנו נדאג לעדכן אותך באופן שוטף בביצועים, ניתן לך המלצות לשיפור הפרסום ונציע אפיקי פרסום נוספים ומתקדמים שיגדילו לך את הרווח על ההשקעה שלך בפרסום !

אפיון הקמפיין והגדרת מטרות

מנהלי הקמפיינים שלנו יצרו עימך קשר כדי להכיר וללמוד ממך כמה שיותר על העסק שלך, הגדרת קהלי יעד, יעדי הצלחה מוגדרים למסע הפרסום, ובגדול, נבין מה יגרום לך להיות מפרסם מאושר ומעושר בעל מסע פירסום יעיל ורווחי.

ניסוח המודעות ובחינת המסרים

שילוב של שתי הפעולות: ניסוח המודעות ובחינת המסרים, יצרו מודעות אטרקטיביות התאומות את מילות המפתח ויגרמו לתנועה מקסימלית אל דף הנחיתה שלך. במידת הצורך, ייבחנו מספר מסרים במודעות מקבילות כדי לבדוק מה ``עובד`` טוב יותר על קהל היעד וגורם לו להקליק על המודעות.

היתרונות שלנו

הידע והניסיון אותם צברנו במהלך שנים של ניהול קמפיינים בגוגל, למאות עסקים שונים ומגוונים, מאפשרים לנו לספק תמורה גדולה יותר על כל שקל שיושקע בפרסום בגוגל:

  • אנו נתאים את הקמפיין מבחינה גאוגרפית ודמוגרפית לקהל היעד שלך.
  • הגדרות הקמפיין ישתנו בהתאם לתאריכים רלוונטיים כמו חגים ואירועים שונים.
  • נקטין את חשיפת הביטויים "הבזבזנים" בעלי יחס נמוך בהמרת הגולש ללקוח.

אנחנו פרטנר מורשה של Google לניהול קמפיינים ב-Google AdWords

תפריט