רוצים לדבר? אנחנו כאן






 הנני מאשר/ת קבלת ניוזלטרים ודיוורים

 

פרסום באאוטבריין
ובטאבולה

קידום תוכן והפצתו עומדים בבסיסן של אסטרטגיות שיווק מוצלחות רבות. הסיבה לכך היא שמותגים המספקים תוכן איכותי, מקורי ושימושי יכולים להגדיל את כמות התנועה לאתריהם, ובעקבות זאת את אמון קהל היעד ואת מספר העסקאות.

קידום תוכן הוא אמנות המשלבת תקשורת עם לקוחות ושיווק ללא ניסיון מכירה מיידי. במקום "למכור" למשתמשים את השירותים או המוצרים שלכם, אתם מספקים להם מידע שימושי עבורם, דבר שמתורגם בשלב עתידי יותר למחויבות גבוהה יותר של לקוחותיכם כלפי העסק שלכם.

 

קידום תוכן והפצתו הם כלי שימושי לעסקים בכל סדר גודל, מחברות ענק ועד לעסק הקטן ביותר. למה? כי זה עובד!

פרסום באאוטבריין ובטאבולה

פרסום וקידום תוכן ב-Outbrain

מבין מערכות הפצת התוכן המובילות בישראל ובעולם נמצאת מערכת Outbrain. מערכת זו משלבת את מאמרי התוכן מהאתר שלכם, בתוך אתרי תוכן מובילים ורלוונטיים כגון YNET ו-MAKO, המהווים חלק מרשת ההפצה של Outbrain בישראל. באופן זה, באפשרותכם להגיע לקהל לקוחות אדיר ולתקשר עם קהל הגולשים של הפורטלים הגדולים בארץ.

יתרון נוסף של מערכת ה-Outbrain הוא שהיא פועלת על בסיס של תשלום פר-הקלקה (פרסום ממומן PPC). כלומר, אתם משלמים רק עבור לחיצות שגולשים ביצעו על התוכן שלכם, חוסכים בעלויות ומקבלים קהל יותר ממוקד.

 

רוצים יותר? שלבו קוד רימרקטינג בתוכן המופץ באמצעות אאוטבריין וטאבולה, ותוכלו לאסוף רשימות גולשים רלוונטיים שקראו את התוכן שאתם מציעים. בהמשך ניתן יהיה לפרסם להם ברשתות נוספות, כגון גוגל ופייסבוק.

השירותים שלנו

התוויית אסטרטגיית תוכן לעסקים ומתן המלצות לפיתוח תכנים בעלי ערך מוסף

הקמה וניהול מקצועי של קמפיינים ממומנים במערכת המלצת התכנים, Outbrain

ביצוע אופטימיזציה שוטפת לתכנים ולעלויות על בסיס התוצאות המתקבלות בשטח

מילים הן כלי מופלא. התוכן הנכון יכול להדהים, להעשיר, לסקרן ולהניע לקוחות פוטנציאליים לפעולה. תוכן איכותי הוא העומד בבסיס התקשורת עם הגולשים, ולכן בהחלט שווה להשקיע בנושא; בייחוד כאשר פלטפורמות כגון אאוטבריין וטאבולה מאפשרות לפרסם תכנים באתרים הגדולים והמובילים בארץ ובעולם.

 

אם חושבים על זה לרגע, גם קידום אתרים אורגני הוא בעצם סוג של קידום ושיווק באמצעות תוכן. מכיוון שקידום של אתר מתבסס בעיקר על תכנים, באתר עצמו ומחוצה לו, הרי שזו הדוגמה הבולטת ביותר לקידום באמצעות תוכן.

 

הפרסום באאוטבריין הוא אחד הפשוטים והיעילים ביותר, במיוחד כאשר מעוניינים בהגדלת החשיפה והנראות, לצד איסוף רשימות גולשים להמשך השיווק.

 

קמפיין פרסום באאוטבריין כולל:

 

 

כתיבת תוכן איכותי – מאמר מעניין בתחום העיסוק שלכם, עם כותרת אטרקטיבית שפונה בדיוק לקהל היעד. המאמר יפורסם באתר ו/או בדף נחיתה שלכם.

 

פתיחת קמפיין באאוטבריין – לאחר הוספת המאמר לקמפיין, מנסחים לו מספר כותרות שיווקיות ומעניינות. בצורה כזו מקבלים כמה גרסאות שונות לאותו מאמר, וניתן לבחון איזו גרסה יעילה יותר.

 

מיקוד הקמפיין – ניתן למקד את הקמפיין לפי ארצות וערים ראשיות, לצד מיקוד בסוג המכשיר (מחשב, טאבלט, סמארטפון). לאחר שהקמפיין מתחיל לעבוד, ניתן לצמצם את רשימת האתרים בהם המאמר מופיע, ולשלם רק עבור אתרים שהביאו תועלת.

 

רימרקטינג – לא לשכוח להוסיף קודי מעקב ושיווק מחדש, כדי שנוכל להגיע לכל מי שהתעניין וקרא גם אחרי שיצא מהמאמר.

תפריט